Pe tine ce te scoate din sărite?

 

N-am căutat studii care să fi tras concluzii cu privire la nervii mici provocaţi de mărunţişuri. Apropos, există? Până una, alta ştiu că Pavlov, când s-a apucat el de scris şi descoperit, le-a numit ştiinţific le-a clasificat mai larg: nevroze. 

Eu n-am ajuns încă să încap într-una din categoriile lui (ferească Dumnezeu), dar continuă să mă enerveze:

  • că mă enervez;
  • bărbații care îşi lasă la crescut unghia de la degetul mic, chiar şi cu un scop anume;
  • când oamenii uită să tragă apa;
  •  să văd iaurt cu folia desfăcută pe jumătate;
  •  Când se furișează cineva tiptil în spatele calculatorului meu, indiferent ce-aș face la el;
  • când se apropie de mine un om la mai puțin de 30 de cm;
  • când pocneşte cineva din degete sau fluieră și are pretenția să mă și întorc, deși sunt singurul om din încăpere;
  • omul care vorbește șoptit, deși spune o inepție, doar de dragul de a-ţi da senzaţia că e un mare secret;
  • oamenii care se opresc în mijlocul unei porțiuni intens circulate pentru că aşa vor ei;
  •  insectele (de orice fel, pentru că sunt și alergică și mi-e și frică de ele, de toate);
  •  când rog pe cineva să-mi cumpere un produs cu o anume aromă și vine cu altceva, convinsă fiind c-a uitat;
  • Când pasagerii ocupă doar scaunele de lângă culoar şi-l lasă gol pe cel de la geam, cu gândul că ei oricum coboară primii;
  • Când în autobuz, pe unul dintre locurile goale stă o sacoşă, în loc să stea fundul meu;
  • Când aud, fără să vreau, conversaţii tematice ale lui X cu Y la telefon, iar difuzorul e atât de tare încât se distinge şi vocea interlocutorului;
  • Când se opreşte apa caldă, în mijlocul acţiunii; (gaze oprite când ai ceva la cuptor, curent luat când încărcai urgent un obiect super descărcat);

Bineînţeles că mai sunt o groază. Pe tine ce te scoate din sărite?

2 gânduri despre „Pe tine ce te scoate din sărite?

Lasă un răspuns

